سلام وروجك

بد شانسى

1391/11/30 2:11
نویسنده : مامان و بابا
243 بازدید
اشتراک گذاری
سلام نازنينم. خانمى امروز ٣٥هفته و دو روزته.ديگه كم مونده بياى من تمام سعيمو كردم و مى كنم كه فروردينى بشى،ولى احتمالش كمه دكتر سلامتى گفت احتمالا بين بيست و بيست وچهار اسفند پا به دنيا ما بزارى و خانواده ما رو چهارتايى كنى.عزيز يه بدشانسى اوردم كه نگو،من توى سى و سه هفتگيت دچار استخون درد و تب ولرز شديد شدم واقعا وحشت ناك بود از ١٤بهمن شروع شد و ١٧ بهمن بود كه زدن بيرون ...من دچار ابله مرغون شدم تو سن ٢٦سالگى و بايه نى نى ١سال و ٨ماهه و يه نى نى سى وسه هفته كه هنوز جنينه . خدا رو شكر اونقدر بزرگ شدى كه ابله من به تو اسيب نمى زنه الان بعد سه هفته هنوز ابجى صهبا نگرفته.اين مريضى يه حكمت داشت و اون هم اين بود كه تو متولد تهران شدى و ما به خاطر اين مريضى ديگه تو دوشنبه نمونديم.تهران هواش باعث فرار ادم مى شه ولى يه حسناى هم داره ديدن فاميلا خاله و دايي و زن دايي و عمو و عمه و مامان جونا و...واينكه تو بيمارستان پارسيان و دكتر سلامتى و خياله راحت و....انشااله بياى و همه چيز okباشه به زودى ميريم تاجيكستان پيشه اقا جون.جانانم بازم كمى مايع دورت كمه خودت دعا كن مشكلى پيش نياد
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سلام وروجك می باشد